Fishing Sim World Online Tourney Scores

Discussion in 'PlayStation' started by smacko82, Apr 6, 2020.

  1. smacko82

    smacko82 New Member

    Joined:
    Jul 6, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    1
    Some of these top scores are ridiculous. It's hard to believe someone can catch 99 fish in 60 minutes on a match on. Is this ever going to be addressed? The same thing happened with Eurofishing. All I want is a level playing field. It would also be nice if they did leader boards for different tiers. I'm sure this has been brought up multiple times, but I don't see it anywhere.
     
  2. jspoon322

    jspoon322 Member

    Joined:
    Sep 8, 2019
    Messages:
    71
    Likes Received:
    16
    It's always the same few people that round out top five. Must be nice to never have a bad day fishing.... Ever.
     
    • Like Like x 1
  3. smacko82

    smacko82 New Member

    Joined:
    Jul 6, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    1
    I know. I don't think I'm that bad at it. I can get top 15-20 in a couple every week. But I can also struggle to make the top 100. Would be nice if there was a reasonable thought to make the top 5 or 10 one time. But the lines are going crazy the whole time and you're still 300 pounds or whatever or 300 inches from the top ones. Is just silly.
     
    • Like Like x 1
  4. smacko82

    smacko82 New Member

    Joined:
    Jul 6, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    1
    I've found the trick to these scores is something called charming the fish. There's a video of it out and the guy that was the angler of the month said that's what he uses. This is a complete joke. You would think they could fix this after 2 games. Takes all the fun out of the game.
     
  5. lucas.devine13

    lucas.devine13 New Member

    Joined:
    Apr 10, 2020
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    I don’t think it’s cheating but...it’s not SIMULATION. It’s like a video game where you find all the stupid big fish that no one catches irl and they break the game. I’d rather have normal sized fish with normal amounts for any fisherman. 5 bass should never be a 70-80 pound limit. Brutal...
     
  6. willyd5

    willyd5 New Member

    Joined:
    Apr 12, 2020
    Messages:
    1
    Likes Received:
    2
    I knew they were doing something. 15.8 lb average for 5 bass in one hour??!! Not gonna happen. Not sure why DT doesn't fix this. Kills the online tournament lure big-time.
     
    • Like Like x 2
  7. sp6men

    sp6men New Member

    Joined:
    Apr 20, 2020
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Mais carrément que sa triche, faut pas prendre les gens pour des abrutis. E viens de faire un tournois au bouchon le 1er 100 poissons en 60 min . Je suis arrivé à 57 et j'ai pas arrêté. Il pêche avec 10 ameçons au bout du fil alors. Le pire que j'ai vue c'était 650 kg de carpes en une heure et non des carpes siamoise. Et bien sûr toujours les même au top 10. Par contre quand il s'agit de payé la y a pas de problème.
     
  8. sp6men

    sp6men New Member

    Joined:
    Apr 20, 2020
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Suite au 2ème tournois prédateur où j'en rigole encore.
    J'arrive à être 3ème avec 15 m ... Et j'ai galeré
    Le 2ème lol 28. 65
    Et le premier 34.40 MDR
    Donc étant donné que vous aimez prendre les gens pour CO N alors entre CO N on va jouer.
    Déjà commencé par créer un forum avec les pseudo de certains, en indiquant que le jeu c'est vraiment dla merde qu'il est impossible de gagné sauf si tu triches. Ensuite avertir énorment de monde à éviter de joué.
    Et ensuite sur va s'amuser à faire cracher certaines console et là on va rigolé .oui après des années sur pc Ps4 c'est comme une Gameboy. Mais il faut pas se plaindre.
    Car à un moment il faut arrêter de se foutre de la gueule du monde.
    34 m en une heure il a pris un bus non?
    Donc à l'argent il y a que qui compte très bien.
     
    Last edited: Apr 20, 2020

Share This Page