PC Vraag En Antwoord In Het Nederlands

Discussion in 'TSW General Discussion' started by Louwe, Mar 4, 2019.

  1. Louwe

    Louwe Member

    Joined:
    Aug 15, 2018
    Messages:
    57
    Likes Received:
    26
    Ik hoop dat het mag maar ik begin gewoon en zie wel waar het schip strand.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik kan vertrekken vanaf een haven station in de MAIN-SPESSART BAHN?
    Alvast bedankt.
     
  2. Fabrizio520

    Fabrizio520 Guest

    You can not, because the diesel trains are missing, the scenarios are missing and, above all, the editor is still missing. However you can take long walks to and from the port...;)
     
  3. Louwe

    Louwe Member

    Joined:
    Aug 15, 2018
    Messages:
    57
    Likes Received:
    26
    Fabrizio, ik had gehoopt ook in het Nederlands antwoord te krijgen want zo schiet het nog niet op, ik bedoel dit niet boos hoor, ik ben ontzettend dom geweest en voel me nu ontzettend klein worden want waarom heb ik nooit google translate gebruikt. Alle moeite voor niets ;-(. Ik begrijp je antwoord echter wel.
    Ergens had ik gelezen dat je daar kon starten en er zo een aantal km's bij 'kreeg' maar dat is dus niet zo. Nogmaals mjn oprechte excuses en bedankt voor het reageren.
     
    • Like Like x 1
  4. Rudolf

    Rudolf Well-Known Member

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    2,488
    Likes Received:
    3,270
    Hoi louwe, het havengebied is niet geƫlectrificeerd. Daarom kun jer nog niet rijden. DTG gaat wel op enig moment een diesel rangeerlok uitbrengen, waarmee je ook in dit gebied leuke dingen kunt doen. Je kunt er wel rondlopen en rondzwerven op de bedrijventerreinen. Als je vragen hebt, kun je ook goed terecht bij www.treinpunt.nl. Dit is ene volledig Nederlandstalig forum.
     
  5. Louwe

    Louwe Member

    Joined:
    Aug 15, 2018
    Messages:
    57
    Likes Received:
    26
    Rudolf, hartelijk dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter door te zoeken. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen is Fabrizio520 je al voor geweest. Mijn dank ook voor de link die je aangaf, echter, het gaat mij specifiek om TSW. Treinpunt.nl heb ik voorheen vaak gebruikt tijdens mijn TSxxxx verleden maar is nu niet meer belangrijk voor me daar ik geen TSxxxx meer gebruik en de site niet DTG gericht is. Het uitbrengen van een diesel loc.wat je aangaf is uiterst discutabel daar ze zich er niet op richten, al helemaal niet voor een 8km. traject. Helaas is het verre toekomst muziek. Ik zie die 8 km. als nutteloos omdat ik er met een trein wil rijden en niet wil lopen.
     
    Last edited: Mar 4, 2019
  6. Rudolf

    Rudolf Well-Known Member

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    2,488
    Likes Received:
    3,270
    Graag gedaan. een diesellocomotief zou ook bij RSN prima passend zijn. Ook daar heb je meerdere opstelterreien en je kunt er ook mee op de hoofdlijn rijden. Ik zou graag een mooie diesel rangeerlok zien en niet alleen voor dit stukje rails.
     

Share This Page