Hilfe Beim Modelieren

Discussion in 'PC Editor Discussion' started by Laserdome#1690, Jul 16, 2025 at 12:20 AM.

1. Laserdome#1690

Laserdome#1690 New Member

Moinsen

Ich möchte gerne ein Neues Fahrzeug für Train Sim World erstellen, bin war das Thema Thema Moding angeht ziemlich frisch. Ich suche aktuell jemanden der mir helfen könnte beim Moden von einem Fahrzeug da ich mit Blender mich noch nicht als so gut auskenne. Aktuell schaue ich ein Paar Tutorials aber irgendwie verstehe ich es nicht so wirklich. Auch wenn ich mich denke, weil ich auskennt, wenn ich mich melde, würde mich sehr freuen.

Liebe Grüne

Hi

I would like to create a new vehicle for Train Sim World, I'm pretty new to Mod. I'm currently looking for someone who could help me with vehicle fashion because I'm not very familiar with Blender yet. I'm currently watching a few tutorials but somehow I don't really understand it. So if anyone knows anything about this, please contact me, I would be very happy.

Last edited: Jul 16, 2025 at 6:12 AM
  2. jesper2805

jesper2805 Member

Laserdome#1690
    GER
    Entschuldigung, andere Sprachen als Englisch sind gegen die Forumsregeln. Bitte schreibe auf Englisch, damit es jeder verstehen kann. Danke schön!

ENG
    Sorry, languages other than English are against the forum rules. Please write in English so that everyone can understand. Thank you very much!

Share This Page