Fishing Sim World Mastery Challenges

Discussion in 'PlayStation' started by Shawn, Mar 16, 2020.

  1. Shawn

    Shawn New Member

    Joined:
    Sep 21, 2019
    Messages:
    20
    Likes Received:
    8
    Been away for awhile figured I would return and things would be fixed but as usual they STILL havent fixed the "Mastery Challenges" sit on a lake for a hour and nothing counts towards it the challenges are the best part of the game for me
     
    Last edited: Mar 16, 2020
  2. jspoon322

    jspoon322 Member

    Joined:
    Sep 8, 2019
    Messages:
    71
    Likes Received:
    16
    Support had me checking files on my system today. Reported back and waiting to hear. Certainly frustrating. Files on the PS haven't updated since 10/29/19. I'm guessing that's why my mastery hasn't updated in 2020.
     
    Last edited: Mar 16, 2020
  3. Shawn

    Shawn New Member

    Joined:
    Sep 21, 2019
    Messages:
    20
    Likes Received:
    8
    I even wiped it completely from my ps4 reinstalled and still no challenges says its up to date extremely frustrating
     
  4. jspoon322

    jspoon322 Member

    Joined:
    Sep 8, 2019
    Messages:
    71
    Likes Received:
    16
    With supports directions I have Mastery working again. Worth checking to see if it works for you, too, Shawn. Go to your PS4 settings, application saved data management, saved data in system storage, delete, fishing sim world. Once in there look for file called statsdir. I had four different ones. They said to delete stats files. I deleted them, this did not affect my profile everything was the same, and fished 2 lakes and once landed the fish were immediately counted on Mastery. Hope it works for you!
     
    • Helpful Helpful x 1
  5. Shawn

    Shawn New Member

    Joined:
    Sep 21, 2019
    Messages:
    20
    Likes Received:
    8
    Worked for me too thank you
     
    • Like Like x 1
  6. Shawn

    Shawn New Member

    Joined:
    Sep 21, 2019
    Messages:
    20
    Likes Received:
    8
    Happening all over again jeez this game is testing my patience
     
  7. jspoon322

    jspoon322 Member

    Joined:
    Sep 8, 2019
    Messages:
    71
    Likes Received:
    16
    Does the same trick work? I thought it was acting up again yesterday but a few hours later they were counted. Good luck.
     
  8. Shawn

    Shawn New Member

    Joined:
    Sep 21, 2019
    Messages:
    20
    Likes Received:
    8
    It counted after a bit just wish it counted the 3 hrs I put into a lake
     
    • Like Like x 1
  9. sp6men

    sp6men New Member

    Joined:
    Apr 20, 2020
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    [QUOTE = "jspoon322, post: 121553, membre: 13626"] Avec les directions de support, j'ai à nouveau la maîtrise de travail. Il vaut la peine de vérifier si cela fonctionne pour vous aussi, Shawn. Accédez à vos paramètres PS4, à la gestion des données enregistrées par l'application, aux données enregistrées dans le stockage système, supprimez, pêchez le monde sim. Une fois dedans, recherchez le fichier appelé statsdir. J'en ai eu quatre différents. Ils ont dit de supprimer les fichiers de statistiques. Je les ai supprimés, cela n'a pas affecté mon profil tout était le même, et j'ai pêché 2 lacs et une fois débarqué, les poissons ont immédiatement été comptés sur la maîtrise. J'espère que cela fonctionne pour vous! [/ QUOTE]
    Super Merci sa fonctionne pour moi.
     
  10. sp6men

    sp6men New Member

    Joined:
    Apr 20, 2020
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Merci sa marche
     
  11. jspoon322

    jspoon322 Member

    Joined:
    Sep 8, 2019
    Messages:
    71
    Likes Received:
    16
    I'm glad it worked for you!
     
  12. chuck.is

    chuck.is New Member

    Joined:
    Apr 20, 2020
    Messages:
    4
    Likes Received:
    1
    I’m not having any luck. I have 4 different files but I don’t see any listed as stats files. My mastery hasn’t worked for 5 weeks now. Am I doing something wrong?
     

Share This Page