Isle Of Wight - Has Anyone Managed To Get A Gold Medal?

Discussion in 'TSW General Discussion' started by Hordriss, Oct 27, 2020.

  1. Hordriss

    Hordriss Member

    Joined:
    Feb 27, 2020
    Messages:
    82
    Likes Received:
    32
    I bought the IOW route when it first came out. I've played 2 of the scenarios, but have only managed bronze medals on both, being a good 3,000 points or so short the amount required for gold.

    There appears to be no expected arrival time for each station, and I know from playing other routes that getting to the stations on your route on time are significant when it comes to the score for that scenario.

    So my question is, has anyone managed a gold medal on the IOW scenarios yet? Or is it literally impossible because they've not designed the scenarios correctly?
     
    • Like Like x 2
  2. @l3x_Fr

    @l3x_Fr Active Member

    Joined:
    Oct 19, 2018
    Messages:
    105
    Likes Received:
    65
    [QUOTE = "Hordriss, post: 197186, membre: 16400"] J'ai acheté la route IOW lors de sa première sortie. J'ai joué à 2 des scénarios, mais je n'ai réussi que des médailles de bronze sur les deux, soit un bon 3000 points ou si peu que le montant requis pour l'or.

    Il ne semble pas y avoir d'heure d'arrivée prévue pour chaque station, et je sais, grâce à la lecture d'autres itinéraires, que se rendre aux stations sur votre itinéraire à l'heure est important en ce qui concerne le score pour ce scénario.

    Ma question est donc la suivante: est-ce que quelqu'un a déjà réussi une médaille d'or dans les scénarios de l'IOW? Ou est-ce littéralement impossible parce qu'ils n'ont pas conçu les scénarios correctement? [/ QUOTE]
    Ils ont surestimé le nombre de points pour les scénarios. Le fait réel étant qu'on devrait pouvoir atteindre le nombre de points demandés. Effectivement moi non plus je n'ai aucune médaille d'or. MAIS UN FIX EST EN COURS pour ça et d'autres soucis ;)
     
  3. dave from Cornwall

    dave from Cornwall Well-Known Member

    Joined:
    Jan 10, 2020
    Messages:
    521
    Likes Received:
    698
    There has been an upgrade where you now get ~500 points for parking in the right spot at the stations. I have not noticed if I have got any medals, but I am now getting ~6k in points. :)
     
  4. Hordriss

    Hordriss Member

    Joined:
    Feb 27, 2020
    Messages:
    82
    Likes Received:
    32
    Espérons qu'il arrive bientôt!
     
  5. Hordriss

    Hordriss Member

    Joined:
    Feb 27, 2020
    Messages:
    82
    Likes Received:
    32
    How close do you need to be? I'm generally within 3 yards of the marker and I'm not seeing anything like that,
     
  6. dave from Cornwall

    dave from Cornwall Well-Known Member

    Joined:
    Jan 10, 2020
    Messages:
    521
    Likes Received:
    698
    Ohh maybe its just in the timetables...I havnt gone back to the senarios!
     
  7. stevenwalker1985

    stevenwalker1985 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 21, 2020
    Messages:
    558
    Likes Received:
    295
    Yeah there is no due times. Rivet games left it out for some reason. Its on there list to do they said. I only get bronze because of it. Absolute shoddy workmanship likes. Am very disappointed in this route to be honest. Everyone hyped it up. I bought it. Its naff
     
  8. kt291076

    kt291076 Active Member

    Joined:
    Jun 25, 2020
    Messages:
    129
    Likes Received:
    55
    Timings are on there now so you can get gold medals.
     
    • Like Like x 2
    • Helpful Helpful x 1

Share This Page