Hi everyone, I only just realized on my way to the training center that I could not operate my [Multi-level Cab Car in] in the tutorial being designed for it with the voltage deactivated and the brakes blocked as well as the red frame around it of the rectangle announcing the level of engine power and of course I cannot start by putting the gas as requested in the scenario, however this [ Multi-level Cab Car ] is fully functional in my other scenarios of the NEC New York Trenton, I admit that I don't understand everything, hence my request for help from you!!! I put some pictures to better see the scene, thank you in advance for your help because I did not find this starting problem on YouTube Sincerely, tof
To get the train going: 1. Follow the steps until closing the passenger doors. 2. Leave the reverser in neutral and get up from the cab and go to the rear of the train. 3. Go to the rearmost cab of the ALP-46 and look at the panel of switches on the back wall. 4. Locate the Pantograph isolation switch, set it to 'B' per the below picture. 5. Leave that cab without changing anything else, and return to the cab car. 6. Set reverser to forward and release the brakes. 7. The circuit breaker will be closed, the brakes will release, and the train will be all yours.
I believe this is in the patch coming for the US content, but thank you for raising with us. Luke8899's workaround should help in the interim though whilst we prepare the patch.
Bonjour à tous et un grand merci à Luc8899, en fait la méthode de contournement Luc8899 fonctionne parfaitement comme cela se fait de manière normale, quelque chose auquel j'avais pensé pendant un certain temps mais que j'avais arrêté d'y penser car on m'a dit que puisqu'il s'agissait d'un tutoriel de fonctionnement à double voiture étapes de plus avec le cycle à suivre .... enfin, j'aurais peut-être dû suivre mon intuition, mais encore fallait-il savoir que ce tuto était buggé, même s'il est vrai que la cabine cabine doit être démarrée de cette façon, après il fallait encore savoir que le tutoriel était donc inutile dans ce cas pour RIEN jusqu'à ce qu'il soit corrigé !!! Merci encore à Luc8899 pour son aide précieuse, en attendant le patch pour clôturer ce test du jeu Cordialement, tof
so are we ever going to get a patch for the Dosto that comes with the 182 that has the traction lock issue and when are things like this going to stop being released?