How To Setup Db Br 425 442 Talent 2 &422

Discussion in 'Creators Club' started by GoldenTicket420, Aug 6, 2021.

  1. GoldenTicket420

    GoldenTicket420 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 14, 2019
    Messages:
    332
    Likes Received:
    574
    TSW 2 How To Setup (DB BR 425,442 Talent 2, & 422)


    German,Spanish,French Translation's below :
    Timestamp :
    0:01 - DB BR 425
    3:39 - DB BR 442 Talent 2
    7:06 - DB BR 422

    Hello everybody GT here,I made this video as a request for a few people. in this video I will be showing you how to set up the DB BR
    425 442 422 Talent 2 and don't worry,I am moving at a slow but not too slow pace especially if you're playing the game for the first time. I did not want the video to be quiet I hope no one minds but I put a little bit of music just to kill the quiet feeling. I hope this video helps you guys and hope you enjoy.

    To setup destination board via Train press R3/PS4 RS/XBOX then click on screen 1.Now press 8,2,1 when you picked your destination,press enter then 0..For the 422 press 8 choose screen 1,select destination press enter then press 0
    Did not show AFB (Cruise control) sorry

    Music :
    Lint Roller - cxdy
    Monogram - Patrick Patrickios
    Make your move - ofshane
    Jindupe : Lauren duski

    Platform : ps4
    Classic control scheme

    German :
    TSW 2 Einrichten (DB BR 425,442 Talent 2 & 422)
    Zeitstempel :
    0:01 - DB BR 425
    3:39 - DB BR 442 Talent 2
    7:06 - DB BR 422

    Hallo an alle GT hier, ich habe dieses Video als Anfrage für ein paar Leute gemacht. In diesem Video zeige ich dir, wie du den DB BR . einrichtest
    425 442 422 Talent 2 und keine Sorge, ich bewege mich langsam, aber nicht zu langsam, besonders wenn Sie das Spiel zum ersten Mal spielen. Ich wollte nicht, dass das Video leise ist. Ich hoffe, es stört niemanden, aber ich habe ein bisschen Musik gemacht, nur um das ruhige Gefühl zu töten. Ich hoffe dieses Video hilft euch und wünsche euch viel Spaß.

    Um die Zieltafel über den Zug einzurichten, drücken Sie R3/PS4 RS/XBOX und klicken Sie dann auf Bildschirm 1. Drücken Sie nun 8,2,1, wenn Sie Ihr Ziel ausgewählt haben, drücken Sie die Eingabetaste und dann 0 Geben Sie ein und drücken Sie dann 0
    AFB (Cruise control) wurde nicht angezeigt, sorry

    Musik :
    Fusselroller - cxdy
    Monogramm - Patrick Patrickios
    Mach deinen Zug - ofshane
    Jindupe : Lauren duski

    Plattform: ps4
    Klassisches Steuerungsschema

    Espanol :
    TSW 2 Cómo configurar (DB BR 425,442 Talent 2 y 422)
    Marca de tiempo:
    0:01 - DB BR 425
    3:39 - DB BR 442 Talento 2
    7:06 - DB BR 422

    Hola a todos, GT aquí, hice este video como una solicitud para algunas personas. en este video le mostraré cómo configurar el DB BR
    425 442 422 Talento 2 y no te preocupes, me estoy moviendo a un ritmo lento pero no demasiado lento, especialmente si estás jugando el juego por primera vez. No quería que el video fuera silencioso, espero que a nadie le importe, pero puse un poco de música solo para matar la sensación de silencio. Espero que este video los ayude y espero que lo disfruten.

    Para configurar la placa de destino a través de Train, presione R3 / PS4 RS / XBOX y luego haga clic en la pantalla 1.Ahora presione 8,2,1 cuando haya elegido su destino, presione enter y luego 0 ... Para el 422 presione 8, elija la pantalla 1, seleccione el destino presione ingrese luego presione 0
    No mostró AFB (control de crucero) lo siento

    Música :
    Rodillo de pelusa - cxdy
    Monograma - Patrick Patrickios

    French :
    TSW 2 Comment configurer (DB BR 425,442 Talent 2 et 422)
    Horodatage :
    0:01 - DB BR 425
    3:39 - DB BR 442 Talent 2
    7:06 - DB BR 422

    Bonjour à tous GT ici, j'ai fait cette vidéo à la demande de quelques personnes. dans cette vidéo, je vais vous montrer comment configurer le DB BR
    425 442 422 Talent 2 et ne vous inquiétez pas, j'avance à un rythme lent mais pas trop lent, surtout si vous jouez au jeu pour la première fois. Je ne voulais pas que la vidéo soit silencieuse j'espère que personne ne s'en soucie mais j'ai mis un peu de musique juste pour tuer le sentiment de calme. J'espère que cette vidéo vous aidera les gars et j'espère que vous apprécierez.

    Pour configurer le tableau de destination via Train, appuyez sur R3/PS4 RS/XBOX puis cliquez sur l'écran 1. Appuyez maintenant sur 8,2,1 lorsque vous avez choisi votre destination, appuyez sur Entrée puis sur 0..Pour le 422, appuyez sur 8, choisissez l'écran 1, sélectionnez la destination, appuyez sur entrez puis appuyez sur 0
    N'a pas montré AFB (Cruise control) désolé

    La musique :
    Rouleau à peluches - cxdy
    Monogramme - Patrick Patrickios
    Faites votre déménagement - ofshane
    Jindupe : Lauren Duski

    Plateforme : ps4
    Schéma de contrôle classique
     
    Last edited: Aug 6, 2021

Share This Page