Train Sim World 2 - Online Service Mode Timetables

Discussion in 'Creators Club' started by Der Uni, Sep 1, 2021.

  1. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
    ** German Version below **

    Hello, everyone,
    today I would like to introduce you to my online timetables for Train Sim World 2.
    On my new Page you can find Timetables for the most Routes for Train Sim World 2.

    Would you like to know where and when a train leaves from which station? Then trainsimworld2.de can be your solution. Just search for the Train Station at which you are currently in the game and look for the Departure Times. Do you want to run a specific train service? Just search for the Train number and trainsimworld2.de will show you all Stations and Departure Times for this Train.

    If a manual has been published for a certain route or rolling stock, this is also direct and practical linked for a Download. I apologize for the fact that entering new Routes and all of the Departure times takes a lot of time and work, but I try to integrate the missing Routes into the System as quickly as possible.

    I know there is already a Page for Train Sim World 2 by Trenomarcus.
    I have the greatest respect for this work and I know exactly how much time is invested in this Project.

    This project is free and ad-free.
    If you like this Project, I would be happy if you would Support me and the Site with a small donation.

    Please note that this Project is currently still "Work in Progress" and I still have to integrate and optimize a few things.

    What is still missing?
    - Not all Train Sim World 2 Routes and their Departure times are not yet available in the System
    - There are Missing Platform Numbers for some Routes in the System
    - Many Descriptions for the Routes are currently only placeholders and are still being updated soon
    - There are no Information about wich Locomotive drives on wich Train Number
    - Multilingual - the entire Site is currently only available in German Language

    Visit: www.trainsimworld2.de

    ** German Version **

    Hallo zusammen,
    heute möchte ich euch meine Online Fahrpläne von Train Sim World 2 vorstellen.
    Auf meiner neuen Seite findest Du Fahrpläne zahlreicher Strecken aus Train Sim World 2.

    Du möchtest wissen, wo, wann ein Zug von welchem Bahnhof abfährt? Dann kann trainsimworld2.de deine Lösung sein. Suche einfach nach dem Bahnhof, an welchem du aktuell im Spiel stehst und schaue dir die Abfahrtzeiten an.
    Du willst einen bestimmten Zugdienst fahren? Suche einfach nach der Zugnummer und trainsimworld2.de zeigt Dir alle Stationen und Abfahrtzeiten dieses Zuges.

    Sofern zu bestimmten Strecken oder Rollmaterial ein Handbuch veröffentlicht wurde, wird dies ebenfalls direkt und praktisch auf der Seite zum Herunterladen verlinkt.
    Ich bitte zu entschuldigen, dass das Eintragen neuer Strecken und die ganzen Abfahrtzeiten erheblich Zeit und Arbeit in Anspruch nimmt, aber ich versuche die noch fehlenden Strecken so schnell es geht ins System zu integrieren.

    Ich weiß, dass es bereits eine Seite für Train Sim World 2 Fahrpläne von Trenomarcus gibt.
    Ich habe größten Respekt vor dieser Arbeit und weiß genau, wieviel Zeit in dieses Projekten stecken.

    Dieses Projekt ist kostenlos und Werbefrei.
    Wenn Dir dieses Projekt gefällt, würde ich mich freuen, wenn Du mich und die Seite mit einer kleinen Spende unterstützten würdest.

    Bitte beachtet, dass dieses Projekt aktuell noch "Work in Progress" ist und ich noch einige Dinge integrieren und optimieren muss.

    Was fehlt noch?
    - Es sind noch nicht alle Train Sim World 2 Strecken und deren Abfahrtzeiten im System vorhanden
    - Zu einigen Strecken fehlen noch die Bahnsteignummern zu den Bahnhöfen
    - viele Texte der einzelnen Streckenberschreibungen sind aktuell nur Platzhalter und werden noch aktualisiert
    - Es stehen aktuell keine Informationen zur Verfügung, wo welchers Rollmaterial eingesetzt wird
    - Mehrsprachig - die gesamte Seite steht aktuell nur in deutscher Sprache zur Verfügung

    Besuche: www.trainsimworld2.de


    Vorschau / Preview:
    trainsimworld2de_1.jpg trainsimworld2de_2.jpg trainsimworld2de_3.jpg trainsimworld2de_4.jpg
     
    Last edited: Nov 3, 2021
    • Like Like x 8
    • Helpful Helpful x 2
  2. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
    Extended Website update:
    Of course you will find the Timetable for the West Cornwall Local Route, shortly after the Release.
    This will certainly not take as long as the Timetable for the London Commuter route.
     
    • Like Like x 2
    • Helpful Helpful x 1
  3. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
  4. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
  5. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
  6. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
    • Like Like x 2
  7. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
  8. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380
  9. Der Uni

    Der Uni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2020
    Messages:
    139
    Likes Received:
    380

Share This Page