Line Bug

Discussion in 'Troubleshooting' started by sylvain, Mar 19, 2020.

  1. sylvain

    sylvain Member

    Joined:
    Oct 29, 2019
    Messages:
    59
    Likes Received:
    54
    1. san franscisco peninsula line travelers on tracks at santa clara station for direction san franscisco at 2.30pm.
    and the headlights of the trains on the san franscisco flash line of the movais direction of traffic.
    2. east costway line invisible wall in passenger trains from car to car.
    3. Rhine Ruth osten line
    sound problem at BR422 level (the train is running with the circuit breaker turned off)

    can you put all of this up to date today please before the dlc Caltrain MP15DC Diesel Switcher comes out
    please
     

    Attached Files:

  2. LastTrainToClarksville

    LastTrainToClarksville Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2017
    Messages:
    2,503
    Likes Received:
    2,069
    Is your screenshot intended to show passengers on tracks? I certainly cannot see any.
     
  3. sylvain

    sylvain Member

    Joined:
    Oct 29, 2019
    Messages:
    59
    Likes Received:
    54
    [QUOTE = "LastTrainToClarksville, message: 123560, membre: 4334"] Votre capture d'écran est-elle destinée à montrer les passagers sur les rails? Je ne peux certainement pas en voir. [/ QUOTE]
     

    Attached Files:

  4. LastTrainToClarksville

    LastTrainToClarksville Well-Known Member

    Joined:
    Oct 12, 2017
    Messages:
    2,503
    Likes Received:
    2,069
    I'm not sure why you translated my question into French, but, yes, the second screenshot you added clearly displays those folks on the tracks. A passenger strike, perhaps? Seriously, I seem to remember people appearing on the tracks when the Great Western Express DLC first appeared, but haven't seen them since. Have you sent a message to Support?
     
  5. sylvain

    sylvain Member

    Joined:
    Oct 29, 2019
    Messages:
    59
    Likes Received:
    54
    [QUOTE = "LastTrainToClarksville, message: 125281, membre: 4334"] Je ne sais pas pourquoi vous avez traduit ma question en français, mais, oui, la deuxième capture d'écran que vous avez ajoutée affiche clairement ces gens sur les pistes. Une grève des passagers, peut-être? Sérieusement, je me souviens de personnes apparues sur les pistes lorsque le Great Western Express DLC est apparu pour la première fois, mais je ne les ai pas revues depuis. Avez-vous envoyé un message au support? [/ QUOTE]

    oui je leur ai envoyé un message à queue d'aronde mais ils m'ont dit que ce correctif de bogue sortira quand il sera publié. et au niveau de la ligne Great Western Express je n'avais jamais vu les passagers sur les rails mais j'avais vu sur la ligne new york du lirr
     
  6. hyperlord

    hyperlord Well-Known Member

    Joined:
    May 20, 2019
    Messages:
    1,245
    Likes Received:
    1,270
    RSN, too ;-)

    They got less suicidal in the latest DLCs
     

Share This Page